תזונה נכונה בגיל השלישי

שמירה על תזונה בריאה חשובה בכל גיל, אך עם הגיענו לגיל השלישי

בחירת האוכל שאנו מכניסים לפינו הינו אחד המרכיבים החשובים שעוזרים לנו לשמור על בריאותינו.

אכילת מזון בריא באופן מסודר ומאוזן יכולה למנוע התקפי לב, סכרת, דילול העצם ועוד..

חשוב מאוד לבחור מזונות המספקים ערך תזונתי ואנרגיה המותאמים לבני הגיל השלישי.

בנוסף, חשוב לדאוג לשמור על משקל תקין, ובמידה וחלה ירידה או עלייה משמעותית במשקל יש לפנות לרופא המטפל.

בזכות הרפואה המתקדמת יש עלייה בתוחלת החיים, אך עלינו לשאוף גם לשמירה על איכותם.

שמירה על תזונה נכונה, פעילות גופנית והפחתת מתחים הם שיביאו לחיים מוצלחים ובריאים בגיל השלישי ולאורך זמן.

אנחנו באחוזת רעים – בית דיור מוגן יוקרתי דואגים לדיירים שלנו ומקפידים שהם יקבלו אוכל בריא ומזין, דואגים לפעילויות ספורטיביות מתאימות, ומקפידים על בריאותם הכללית ושמירה על מצב רוח ואנרגיות חיוביות.

תזונה נכונה לגיל השלישי - דיור מוגן אחוזת רעים

להלן מספר טיפים לשמירה על הרגלי אכילה בגיל השלישי:

– הקפידו לאכול 3 ארוחות עיקריות ומסודרות ביום.

– יש להקפיד לאכול אוכל מגוון מכל קבוצות המזון כגון : בשר דגים עם אומגה 3.

– יש לשלב בארוחות דגנים, חיטה מלאה, אורז מלא, שיבולת שועל.

– תקפידו לאכול פירות וירקות מכל הצבעים. ירקות מכילים פחמימות, מים, סיבים ויטמינים ומינרלים.

– חשוב לאכול מזון עשיר בחלבון כגון: ביצים, עוף, בקר רזה, דגים.

– יש להקפיד לאכול מאכלים עם שומן טוב כגון: שקדים, אבוקדו, שמן זית, טחינה…

– חשוב מאוד לאכול מזונות הכוללים מעט מלח ונתרן.

– יש להמעיט בצריכת ממתקים וחטיפים ושתייה מתוקה.

– המעיטו בצריכת מזונות עשירים בשומן טראנס כגון: בורקסים, עוגיות והימנעו מסוכרים מיותרים.

מומלץ מאוד לדיירים להיות מעורבים בהכנת האוכל לא להתעצל לבשל ולהיות שותף לבניית התפריט עבורם. כל אחד צריך להתאים לעצמו את מה שהוא אוהב.

בחדר האוכל באחוזת רעים, הדיירים יכולים ליהנות מידי יום, מארוחת צהריים ביתית טעימה ומזינה הכוללת: מנה עיקרית, תוספות, ירקות, סלטים ופחמימות.

והכי חשוב שיהיה לכם בתאבון!!!!

דיירים מכינים אוכל בדיור מוגן היוקרתי של אחוזת רעים

 

מתוחזק על בן יהודה קידום אתרים | קידום אתרים אורגני

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם